-->

2011. június 26., vasárnap

Második - The Edge of Glory



Előadó: Lady Gaga
Cím: The Edge of Glory
Album: Born this way
Megjlelenés: 10 nappal ezelőtt

Én imádom Lady Gagát, mert teljesen más, mint a többi énekesnő, egyedi, extravagáns. Nem az első számától szeretem, sőt, a Poker Face-t és a Just Dance-et kifejezetten rühelltem. Viszont a Paparazzitól megszerettem és azóta is imádom a számait.
Rengetegen kritizálják őt, hogy lopott Madonnától, és amit csinál az felháborító, néhányan egyenesen undorítónak nevezik. Sokak szerint (legalábbis itt, a falunkban mindenképpen) a Born This Way klipje gusztustalan, és  utálják Gagát. Nos, én nem így vagyok vele.
A Born This Way-nek van mondanivalója, és nekem az az egyik kedvenc számom tőle. Meg a Judas, a Hair, és mai áldozatunk, az Edge of Glory.
A szám számomra kicsit hasonlít a Hairre, de én nagyon szeretem ^ ^. A klipje visszafogott az előzőkhöz képest, és most sokan ezért kritizálják, amit nem értek. A szám nagyon jó, és a klip sem olyan "Gagás", nincs benne semmi olyan, ami miatt utálni kéne.
Viszont sokan csalódtak a Ladyben, épp azért, mert nem lett "Gagás". Most én ezt nem értem. Egész eddig azt mondták az emberek, hogy legyen valami kevésbé polgárpukkasztó, és mikor ez megtörténik, akkor mindenki a régi Gagát akarja.
Az én véleményem az, hogy ez a szám és a klip nagyon jó, bár lehet, elfogult vagyok, de én ezt gondolom.




Pontozás: Én imádom szóval: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése