-->

2011. június 25., szombat

Első kritika-Beastly

Bestly
Halihó mindenki! A mai napon a Beastly című filmről fogok beszélni! :)
Nagyon vártam már ezt a filmet, hiszen a Szépség és a szörnyeteget nagyon szerettem kiskoromban.
A könyvet elolvastam, és nagyon megszerettem, bár én a csajt nem olyannak képzeltem el, mint aminek az író leírta. A könyv után lelkesedve vártam a filmet, érdekelt, hogy mit hoznak ki egy ilyen jó sztoriból.
Hát csalódnom kellett! Teljesen másfelé haladt az egész, és bár a színészek jó munkát végeztek, az egész teljesen eltért a könyvtől. Persze, az ember nem várhatja azt, hogy a kétszáz-akárhány oldalt másfél órában leadjanak, de én jóval többet vártam ettől a filmtől. A végét is megváltoztatták, a Lindy Kyle-hoz kerülésének körülményein is változtattak. Hihetetlenül nagyot csalódtam, így, a könyv után. Ezért csak azt tudom mondani, hogy a könyvet semmiképpen sem olvassuk el előtte, ha filmet élvezni is szeretnék!
Pontozás: csakis a színészek miatt  (az 5 csillagból)

Igazából két csillagot adnék, de mivel imádom a Glee-t, ezért plusz egy *-gal megtoldom, amiért az egyik vendégszereplő játszott a filmben.

2 megjegyzés:

  1. Szia Chanelle!
    Letöltötted a filmet? Ha igen, akkor honnan? Adnál nekem linket? :)
    Puszi, Kate

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Online néztem, feliratosan.
    http://www.ingyenmozifilmek.net/film/a-szep-szornyeteg-2011
    Itt többféle linken van fent! :)
    Puszi, Chanelle

    VálaszTörlés